OksanenIlona Politiikkaa vaiko mitä?

MARKKINOINNIN KEINOIN

Kasvumarkkinointia tehdessämme olemme halunneet kiteyttää markkinoinnin yksinkertaisesti kaikeksi yrityksen toiminnaksi joka tähtää uusien asiakkaiden saamiseen ja olemassa olevien asiakkaiden arvon kasvattamiseen.

Tällaisella markkinoinnin näkökulmalla haluamme korostaa ulkoista asiakkuusnäkökulmaa sisäisten osastojakojen tai roolijakojen sijaan. Asiakkaiden saaminen ja niiden pitäminen on olennaista ja fokus tulee pitää näissä tavoitteissa.

Kaikki lailliset keinot tulee hyödyntää tässä taistelussa, tehdä yhteistyötä eikä hukata energiaa markkinoinnin ja myynnin tärkeysjärjestyksen rukkaamiseen.

Molempia tarvitaan. Joissakin tapauksissa toinen on tärkeämpää kuin toinen, mutta paras tulos saadaan aikaan kun nämä kaksi kulkevat käsikädessä tai oikeastaan ovat yhtä ja samaa saumatonta toimintaa asiakkaiden tavoittamiseksi.(Markkinoinnin alkeita )

Kuten myös on luotava TARVE johon vastataan.Onko lastensuojelu BISNESTÄ johon on ollut kasvun ja tuottavuuden takia saatava POTENTIAALISTEN ASIAKKAIDEN etuhankinta järjestöjä,jotta markkinavoimien tarvitsemat tavoitteet täyttyvät?

Es.kartoituksia perheistä(30 000 lasta kartoitettu vanhempien tietämättä),lapsista,nuorista,erilaiset huolenvyöhykkeistöt,huoliliputukset,arvioinnit vanhemmuudesta,rekisterinpito lapsista kouluissa,neuvoloissa jne.Haetaanko asiakkaita kun on ensin LUOTU tarve?

Lastensuojelulaitokset lisääntyvät sadoilla vuosittain ja ala on kasvanut HUIMASTI viime vuosina.Isommat ostavat pienet alta pois ja laajentavat toimintaansa yhä suuremmaksi.Media ja sen luoma kuva on myös tärkeää pitää suotuisana jotta brändi eli lapsi tuotteena, saadaan markkinoitua suurelle yleisölle "suojelun tarpeessa "olevana kohteena."Hyväntekijä ja rakkauden lähettilään turvasatama" on oivallinen brändi ,jolla itseään mainostavat firmat asiakkaita hakiessaan.Netissä,lehdissä,mainoksissa..

MISTÄ ASIAKKAAT??Sitä voidaan kysyä TUHANSILTA PERHEILTÄ.

Uusi rahasto sijoittaa lastensuojeluun:

Korona Investin uusi Palvelurahasto tekee ensimmäisen sijoituksensa hankkimalla 49 prosentin osuuden lasten ja nuorten erityispalveluja tarjoavasta Care Componentista. Yhtiöllä on Lounais-Suomessa viisi lapsille ja nuorille suunnattua asumisyksikköä. Tarvasjoelle rekisteröity yhtiö tarjoaa yksiköistä siirtyville nuorille myös tukipalveluita. Lisäksi yhtiöllä on sijaisperhepankki.

 
Palvelurahasto tekee sijoituksia kuntalaisille palveluja tarjoaviin yrityksiin. Rahastossa on sijoittajina mukana muun muassa Sitra, Eläke-Fennia, Suomen kulttuurirahasto sekä Jenny ja Antti Wihurin rahasto.
Korona Invest on kerännyt rahastoon tähän mennessä sijoitussitoumuksia 20 miljoonan euron edestä. Hallinnointiyhtiö tavoitteena on kasvattaa rahaston koko 60 miljoonaan euroon.

Korona Investin hallinnoiman Terveysrahaston koko on 53 miljoonaa euroa. Rahasto on tehnyt sijoituksen 14 yhtiöön ja niistä jatkosijoituksen yhdeksään yhtiöön. 


"Terveysrahaston sijoituskauden päätyttyä Palvelurahasto tarjoaa rahoitusta osaaville ja kasvupotentiaalia omaaville palveluyrityksille", toimitusjohtaja Vesa Lehtomäki sanoo Korona Investin tiedotteessa.


http://www.talouselama.fi/yrityskaupat/uusi+rahasto+sijoittaa+lastensuojeluun/a627707
http://www.koronainvest.fi/sijoituskohteet/


Suuni on sidottu.Olen yhteiskunnan omatunto.

Näen,kuulen,tunnen.Mutta KUUNTELEEKO ja KUULEEKO  kukaan?

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (1 kommentti)

Heli Hämäläinen

Tein oman blogin tuonne ylemmäs vähän eri aiheesta. Sivuaa kuitenkin tätä.

http://helihamalainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163...

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset